Arkadaşlar baby turco kullanıyorum çok da memnundum, 3 numaraya geçtik daha yeni ama lastikleri aşırı iz yapıyor kızımın bacaklarında. Memnun kaldığım için stok da yapmıştım bu paket mi böyle bilmiyorum hep iz kızımın bacakları valla aldığıma pişman oldum sıkı da bağlamıyorum ama hep iz çıkıyor, alt tarafı bol lastikler sıkıyor. Kullananlar bakabilir mi?