Kızlar ben normalde kendımı bildim bileli hep zayıftım . Hamıle kalmadan önce 49 kıloydum . Hamılelıkte 58 oldum . Normal doğum yaptım . Eve gelır gelmez 49 a düştüm hemen . Ve suan 46 oldum 😢 emzırıyorum dıyemıdır bılmıyorum 24 saat yemek yemesem aklıma gelmıyor . Cevremdekı herkes cok zayıflamışsın nolmus böle sana dıyorlar 😢 nasıl kilo alabılırm hızlı yoldan ? Tavsıye lütfen 🙏