Merhaba, 6,5 aylık bebeğim ek gıda sebebiyle kabız oldu. 3 gün yapamadı sonra zorla biraz yaptı. Ama üzerinden yine 3 gün geçti. Gece gündüz ağlıyor uyuyamıyor sürekli ıkınıyor sadece gaz çıkarabiliyor. Daha kötü duruma gelmemesi için acile götürdüm. Takipli doktoruma götüremedim bayram diye. Gliserin kansuk 1400 mg verdiler. Kullanan var mı? Etkili bir fitilmiş ama korktuğun bu tarz fitillere bağımlı hale gelmesi. Kullananların bebekleri daha sonra kendi başına yapabildi mi zorlanmadan? Yoksa hep fitil kullanmak zorunda mı kaldınız? Bu benim için çok önemli bilenler lütfen cevap yazsın 🙏🏻
bir de kaç aylıkken tam mı yarım mı kullandınız onu da söylerseniz sevinirim