DemirAlaz Aydan sonra kaşık mama olarak hangisini verdiniz acaba hipp hiç tok tutmuyor önerisi olan var mıdır
Musam DemirAlaz kaşık maması degil de elma armut irmik karışımı yapıp pişirin meyve püresi yapın çok güzel tok tutuyor