Genc1prensannesi ben kapali degilim Ama kapali olsam hicbirsekilde taviz vermez hicbiyerde acmazdim birde arkadasim tesetturlu uc dort yil once falan tatile gitti onada esi demis istedigin gibi giyin oda giyinmis kizin icine dert oldu cok pisman oldum heves ettim acildim sonradan dank etti keske yapmasaydim diye baya uzuldu sizde boyle bir duyguya kapilabilirsiniz ayrica tasiyanda gercekten tesettur cok guzel duruyor bence bunu aile baskisi olarak dusunmeyin ya acilin yada severek yapin