DoraKizimm bizde 2 aylikken cok hafif bi kan parcasi gorunce drlar alerjindedi, ben diyete girdim, kizim da alerji mamasina gecti. Dediğiniz gibi deli gibi kilo verdim, acligin verdigi gerginlik ve yorgunluk da cabasi. Velhasil yaklasik 2 ay ugrastik. Kimi alerji dedi, kimi degil dedi. Sonuc olarak alerji degil makatta hafif bir yırtık varmis, ondan olmus. Sonrasinda kullandigimiz mama diski rengini yesil yapti, duzeltmeye ugrastik. Mamayi degisince hersey yoluna girdi ama benim sut iyice gitti. 4 aylikken de artik iyice almamaya basladi. Zaten gunde 1 kere ya emiyodu ya emmiyodu. Simdi 4 bucuk ayligiz, tadimlara basladim ufak ufak. Meger cocugumun alerjisi falan yokmus cok sukur. Yogurt elma havuc peynir yumurta herseyi tattiriyorum. Keyifle aliyor, hatta cignemeye bile calisiyor. Siz nasil basladiniz ek gidaya? Neler veriyorsunuz, nasil veriyorsunuz?