Kızım 9 aylık boğaz enfeksiyonu geçiriyor düşmeyen ateşi vardı iğne ile düşürdüler ama boğazı hala geçmemiş dedi dün doktorumuz antibiyotik de kullandık üstüne iştahsızlık salgınmış sanırım bu durum başına gelen çevresinde bu durumu yaşayan var mı düzeldiler mi iştahları nasıl bir fikir verin bana 😔