Kızlar ben ilk defa aylık iğne vuruldum mayısın 20 sinde de 3 aylık iğneye başlamayı düşünüyorum bulunduğum yerde 3 aylık iğne yoktu şehir değiştirdim ve burada buldum bi sıkıntı olmayacağını söyledi doktor ama daha 10 gün önce adet olmuştum şimdi tekrar adet oldum ve o kadar yoğun geliyor ki çok şaşırdım kullanan bilgisi olan var mı 🙏