Heymoms_ benimde bebeğim 2 aylık. Normal doğum yaptım başlarda sütüm çok azdı. Bol su içtim beslenmeme çok dikkat ettim. Sarılığımız vardı bizimde doğduğunda. Mama takviyesi de yaptık. Sürekli sağdım. İlk sağdığımda o kadar az gelmişti ki zamanla sağdıkça arttı.Kesinlikle sağın sütümün artmasının en büyük sebeplerinden biride odur. Biraz yorucu bi süreç tabi ki ama geçiyor. Banada o zamanlar geçmeyecek gibi gelirdi☺️ Bestlak damla var bitkisel süt arttırıyor. Ben yeni kullanmaya başladım 1 haftada etkisini gördüm keşke daha önceden başlasaymışım dedim. Humana anne çayları var. Onuda deneyebilirsin. En önemlisi stres yapma sürekli emzir ve sağ derim ben☺️🌸