Trkcnnnn ikisini bacaktan yapıyorlar birini koldan yapıyorlar. Ben üç tanesini üst üste yaptırmak istemedim. Bir gün iki aşı oldu bir gün aradan sonra da bir aşıyı oldu. Hiç ateşi felan olmadı ama son aşı sanırım ağrı yaptı aşıdan birkaç saat sonra çığlık çığlığa ağladı. Calpol verdim sonrasında düzeldi çok şükür. Huzursuz olursa calpol verebilirsin hemşireye de sorarak