Kızlar selam. Bişey sorcam. Şimdi bizim bebiş biraz heyecanlı içiyor biberondan mamayı. Hani mola versin dinlensin diye ağZından çektiğim zaman genzine kaçırıyor 🤦🏻♀️ Bununla ilgili video aradım bulamadım. Mola vermek için nasıl çekicem biberonu ağZından genZine kaçırmadan. Bir de 1 aylık olduk 90 ml mama mı vermem lazım illa ? Beni de emiyor çünkü