Filiz2018 doktor damla vermişti geçmişti. Bir de doktor şey demişti o göz pınarlarına yakın olan burun kısmını arada sıkar gibi elinizi kaydırın göz pınarları açılsın. Göz pınarları dar yada kapalı olduğu için çapaklanma olurmuş. İşaretle yapamadığım için umarım anlatabilmişimdir 🤔