42 günlük bebeğim var. Sütüm normal, var şükür. Önce memeyi veriyorum. Uyudugunda vs biriken sütü sağıyorum. Bebeğim memeden içerken bazen bogazinda kalıyor öksürüyor, hemen gaz alma pozisyonuna çeviriyorum geçiyor anlık. Sağınca da hızlı aktığini farkettim.
Hızlı olması tazyikli anlamına mı geliyor?
Ne yapmak lazım normale dönmesi için, bebeğimin genzine atmamasi için?