Keremgs aynıyız hatta bazen oturup ağlıyorum tek benım bebegımmı bıyle neden sürekli mızmız neden ağlıyor dıye sürekli kucak ıstıyor oyuncaklarıyla dpğru duzgun oynamıyor hep yanında olucam ya da kucaga alıcam uykumuz zaten başlı basına sorun kendıne hıc vakıt ayıramıyorum hıc 6 ay 12 günlüğüz inşllaj düzelir diye beklıyorum🙏🏼