Karaaslan2 Nasil aliştiniz veya bebek nasil alişti diye sorayim ? Sizce 2 aylikkdne birakip işe geri dönmek doğrumu. Offf offff cok bunalimdayim ve mutsuzum arkdaslar.
Meryytekin Karaaslan2 ben 2 aylıkken dönmüştüm canım.ucretsiz izne çıkacak durumum yoktu.durmaz diye korkuyordum çok gazlı kolik bir bebekti.ama Allah’a şükür gayet iyi geçti bu süreç ağlamadi.simdi 17 aylik olacak🥰 ama senin imkanın varsa 6 aylık olana kadar ücretsiz izne cik derim
iremceren Karaaslan2 yani çalışmaya mecbursanz yapcak bişi yok :( açıkcası 2 aylık bebe olanları çok anlamıyo siz olmadığnz için adaptasyon süreci yaşarsnz bi o kadr bakım yapan güvenilir biri varsa sorun olmaz
Karaaslan2 iremceren annem bakicak . Birakmakya istemuyorum kendimde bebege alişiyim diye ama cok bunalim bir ruh halinfdeyim . Ney nasil olucak bilmiyorum 😪😪