Kızlar 43 günlük bebeğim banyo yaptıracaktık şampuanını almaya gittim içeri L koltuktan yere düştü kendi dönmüş nasıl oldu anlamadım çok kötüyüm yerde halı değil kilim var ama L koltuk çok yüksek değil alnının sol tarafı biraz kızarmış hiç ağlamadı koştum kucağıma aldım normaldi bişey olsa ağlardı değilmi eşime söyleyemiyorum söylesem çok abartır demediğini bırakmaz bişey olur mu ne olur bişey söyleyin doktora götürelimmi