Happyanne10 afiyet olsun
BuzluKahve çok saolun
Happyanne10 ben et haşlama yapıyorum patatesli havuçlu çok şahane oluyor dagilmiyor
Beno kışa tutmak gerekiyormus sanırım 10 dk
Happyanne10 evet canım 10-15dk yeterli oluyor.
Beno bidahakine duduklude o zaman