Kızlar merhaba benim bebeğim 4 aylık hamileyken öldü yani şöyle kesem yırtıldığı için oksijensiz kaldı ama kalbi atarken normal doğumla aldılar biz ona isim koymuştuk adı Alparslan olacakti. Mezarı yapılacak bu sene senesi doldu mezar taşına bu ismi yazdırmak istiyoruz ama şuan 5 aylık bı evladım var onun adida Mustafa Alparslan koyulur mu acaba merak ettim bildiği olan var mı ?