Kder01 canım sadece aç olduğu için emmek istemez bebekler temas ister, kendini güvende hissettiği için memede olmak ister. Çişli bez sayısı normal doktorda gerekli açıklamayı yapmış rahat ol . Boş yere mama takviyesi yapma bence sütün olduğu sürece. (Mama karşıtı değilim )
Sen kendi beslenmesi günlük su tüketimini gözden geçirdinmi peki .