Kızlar zaten bebeğim 4 aylıktan beri emerken aşırı dikkati dagılıyor evde yalnızken yine iyi kötü emiyordu ama sımdi dısarda misafirlikte etrafı incelemekten memeye çok zor geliyor. Canım çıkıyor memeye gelene kadar. 6 aylık bebeğim bu durum hep böyle mi olacak yoksa geçici mi merak ediyorum gerçekten. Sırf bu yüzden bir yere giderken artık stres oluyorum. Cunkü emmeyince huysuzlanıyor ama incelemekten emmiyor da. Tam bir kısır döngü