Bluewold90 biz 9 ayliğız ben hep eline verdim ama sen ilkte eline verirken gözlemle , boğazında kalıyor ama kendi oguretek çıkartıyorlar . Eğer öğürdugubu görürsen panik yapma boğulma durumunda mudahele ediceksin. İyi gözlemle . Onların reflexleri tahminimizden daha güçlü . Sonra birbiki aya kendileri ağızlarında çiğneme hareketi yapıyorlar .