Kızlar benm bebeğim 28 haftalık doğdu 5 aylık olcak, zamanında doğmuş olsaydı şuan 2. ayına gircekti beslenmesi güzeldi 2,5 3 saatte bir 100ml mama içiyordu bu arada sadece mama sütüm kesildi şu son 10 gündür 50mlmi zor içiriyorum aç ağlıyor ama mamayı veriyorum 1 2 çekiyor sonra kendini geriye çekerek ağlamaya başlıyor içmiyor gazını çıkartıyorm tekrar deniyorum yine aynı 2 çekiyor tekrar ağlamaya başlıyor sürekli böyleyiz uykusunda çok güzel 5 dk olmadan 100mlmi içen çocuk şimdi içmiyor ağlıyor napcam bilmiyorum, kilo alamayacak gelişemeyecek diye korkuyorum , bi sorum daha olacaktı bebeğimi yüz üstü dizime yatırıyorm gazını çıkartmak için kafasını kaldırmaya çalışıyo bu esnada kafası titriyor normal mi dik tutmaya çalıştığı için mi oyle oluyo