Afrodit Çok pahalı hayat gerçekten. Bizim durumumuz iyi bir şey de gözü kalmıyor fazla. Fazla alıyoruz. İstedi ikiletmiyoruz meyve sebze ama ne bileyim 1 kg muz 25 lira olmamalı ya.
Karpuz sordum geçen kilosu 20 dedi 10 kg bir karpuz desek 200 lira tamam hadi Mayıs ayında pahalı oluyor diyelim zaten yeni çıktığı için, temmuz gibi ne kadar farkedecek sanki? Domates kilosu 15 liraydı, salatalık 12 lira.
Yani paramız değer kaybetti 10 kat. 10 lira 1 lira gibi degersizlesti.