Derinminakolay 3 aylık kızım var kasık fıtığı çıktı normalde elimizle bastırıp gidiyordu suan gitmiyor hastaneye geldik bunu yaşayan varmı daha çok küçük prematüre doğdu ameliyat olan var mı