bbbus95 Bebeğim 4 ay 7 günlük fakat her uyku geçişinde krizli ağlama yaşıyoruz sakinleştirene kadar bitiyorum bende. Nasıl düzelicek bu durum rutini var gazı yok karnı tok altı temiz ama yine de kızarırcasına ağlıyor🥹