Kizlar kasik kasik turk kahvesi yiyorum en son kizima hamileyken 9 ay yedim kan degerlerim cok dusuktu dogum yaptim tiksindim 2 yildir yemiyordur hatta icerken bilr zorlaniyordum ama simdi 10 gundur tekrar basladm kavanozun basina gidop kasikla yiyorum zarari olcak diye korkuyorum ramazan da oruc filan gucten mi dustum kan degerlerim mi dustu anlamadim ama napcam bilemiyorum cok canim istiyor gidop gelip yiyorum bu arada hamile degilim