Kızlar selam, bebeğim 1 ay 11 günlük, 4 gün önce hırıltısı oldu burnunu temizlediğim halde geçmiyordu. Doktora götürdük soğuk algınlığı dedi boğazı kızarmış. İburamin ve calpol verdi 4 gündür günde 3 defa kullanıyoruz. Çok şükür ateşi yok ama burnu çok tıkalı çok fazla hırıltısı var burun tıkanıklığı yüzünden uyuyamıyor ememiyor yarım saat en geç saatte bir temizliyorum mecburen ama 4 gündür hala aynı. Yapılabilecek bir şey varmı bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim.
Bu arada herkese iyi bayramlar, sağlıklı huzurlu göreceğiniz nice bayramlar olsun ♥️🥰🤗