Merhaba hanımlar rc ederim cevaplar mısınız? besin alerjisinde yani anne sutunden geçen alerjilerde (daha ek gıdaya baslamadik) artik çok az kizarti oluyor hatta belli belirsiz egzaması da yoksa , tüketmeye devam etmelimiyiz bu iyileşiyor olduğunun işareti midir? Bilenler yazarsa mutlu olurum.. sadece bilenler 🤗