Selam kızlarr 30 günlük anneyimm😄 56 kiloyla hamile kaldım 75 ile doğuma gittim şuan 66 kiloyum acil kilo vermem lazım😄 kereviz sapı suyu içmeye başlamak istiyorum emzirdiğim için bi sıkıntı olurmu bilen varsa söylesin 😄 yada sizin uyguladığınız işe yarayan şeyler oldumu dinliyorum anneler 😄