Belizinannesii Merhaba baston bebek arabası alıcaz aklımda ki ürün chicco ohlala hafif ve kullanışlı diye biliyorum kullanan var mı sizce nasıl yada başka bir araba önerilerine de açığım 🙏🏻
denizyildizi Belizinannesii çok memnunum iyiki almışım diyorum gerçekten çok hafif tek elle taşıması açıp kapatması çok kolay çocuk kucağımdayken hepsini yardımsız yapabiliyorum. Kesinlikle tavsiye ederim daha önce travel sistem araba vardı tek başıma arabayla çıkamayıp kanguru kullanıyordum chicco ohlala arabadan sonra oğlumla tek başıma her yere gidebiliyoruz
bilgibulutu Belizinannesii bn alıcaktım gidip baktım oglum 19 aylık sıgmadı ohlala ya😂 tente kafasına değdi mınıkler ıcın o araba😂 pıerre cardın yehoo aldım misss gibi oldu💚
Asel_Hira Belizinannesii Çok memnunum. Hafif, sürüşü rahat, yatma pozisyonuda güzel içinde rahat uyuyabiliyor bebeğim. Tavsiye ederiiim 👍🏻
Palestinianbride Belizinannesii chicconun bahsettiğiniz arabası fiyatınu haketmiyor bence... benim fikrim bu... tek yönlü bir defa... tam yatar tam kapanır tenteli.çift yönlü tek elle açılıp kapanabilen ve hafif baby2go pinna veya wei-b electra bakabilirsiniz hepsi muadil ürünler... yanlız bu söylediklerimiz baston değiller baston arabalarda casual zoom veya chicco liteway3 inceleyebilirsimiz
Belizinannesii denizyildizi bizdedd travel sistem var şuan eşim olmadan asla dışarı çıkamıyorum yada biri olmadan o yüzden bugün gidip alıcam bebek arabası🙏🏻 Bir kaç yorum okumuştum işte çocukların arabada dik oturmadığını filan yazan olmuş doğru mu sizce birde hangi renk kullanıyorsunuz acaba😊
denizyildizi Belizinannesii ben siyah kullanıyorum tam dik olmuyor evet ama hiç bir baston dik olmuyor arkasına bebek arabası yastıkları ile sorun çözülüyor. En büyük artısı diğer bastonlar 7-8 kilo chicco 3.8 kilo.
Belizinannesii bilgibulutu bizim kız zaten minyon büyüyor bir sorun olmaz diye düşünüyorum o konuda 😁
denizyildizi Belizinannesii sorun olmaz taşıma kapasitesi 22 kilo oğlum şuan 10 kilo ve rahat rahat sığıyor boyu da ayına göre uzun tentesi aşağı yukarı ayarlanabiliyor bence mağazada gidin görün. Mağazada görünce tereddütsüz aldım
isabel Belizinannesii Pierre cardin yehoo, joie pact, ebebekin bu modellere benzer yeni çıkardığı bi arabası vardı, adını unuttum 😊 joie pact kullanıyorum ben de