ymn0306 bende 10 dk emziriyorum 30 ml de mama veriyorum. Bazen bebeğim 10 dk yı bile istemiyor. O zaman bi 5 dk veriyorum gazını alıyorum mama veriyorum gazını alıp tekrar meme veriyorum. Bazı bebekler aşırı gazlı oluyor. Gaz olunca bebekler emmeyi reddediyor. 3 saatte bir emziriyorum.
bebeğim 2 ay 15 günlük ama biz uzun zamandır böyle gidiyoruz. Artık düzenimiz oturdu tam 3 saat olunca acıkıyor.
naçizane tavsiyem kendine 2 ya da 3 saat arası mesafe koy ve o süre boyunca emzir bebekte düzene girmiş olur.
gece bende bazen uyandıramıyorum 3 dk bile emse yeterli diyorum çünkü çok zorlayınca bu kez kusuyor. Öyle az emdiği gecelerde 3 saatte değilde 2.5 saatte uyanıyor çok acıkmış oluyor güzel emiyor tam dakikasına emiyor. Bebekleri zorlayınca daha da inatlaşıyorlar