Fdme Ben vajinismus tedavisi görüyordum. Hesaplamama göre yumurtlama döneminde değildim. Yalnızca bir kez korunmadık, o zaman hamile kalmışım. Hatta eşime sürekli hamile kalırsam diye korkuyorum derdim, o da hamile kalmak o kadar kolay mı millet ne kadar deniyor olmuyor diyordu. 18 gün önce sezaryen doğum yaptım. Sağ yumurtalığımı tamamen tümör kaplamış (patolojide iyi huylu tümör çıktı), doğum sırasında fark edildi ve tümörle birlikte yumurtalığım da alındı. Zaten o hiç çalışmıyormuş, sol yumurtalıkla hamile kalmışım. Nasip işte. Allah verdikten sonra ihtimaller ne kadar düşük olsa da oluyor. 😊