Kızlar merhaba bebeğim 2 ay 20 günlük anne sütü dışında bir şey vermiyorum kilo alımı gayet iyi fazla alıyor ama 1 aydır memede kendini yay gibi geri itiyor zıplayarak piş piş diyerek bir şekilde tutturuyorum tutunca da bırakmıyor memeyi. Bugün kafasının arkasında biraz içe gömülme olduğunu fark ettim elime geliyor dokunduğumda çok tedirgin oldum emzirmeye çalışırken hep kendisini geri geri atıyor ben de bir şekilde memeye doğru ittiriyorum tutsun diye acaba o mu sebeb oldu içim içimi yiyor resmen bir fikri olan var mı