İki yasinda bi oglum var kafasi cok hassa duvara resmen dokundu carpti denemeyevek kadr hafifti alninda misket gibi sislik oldu morardi.buz bastik izin verdigi kadr aradan iki saat geciyor nerdeyse ilk andaki kdr sis degil ama leblebi kdr bi sislik veya morarma devam ediyor hala sis olmasi normal midir