Benim 11 aylık oğlum var 8 kilo 900 gram. Aylardır çok yavaş kilo alımı anne sütü alıyor ek gıda da genel olarak güzel yiyor. Çok hareketli oturup oynamıyor sürekli gezmek istiyor. 2 doktora sorduk kilosu az, alımı yavaş diye her bebeğin farklı gelişimi olduğunu söyleyerek gayet normal karşıladılar herhangi bir takviye vermediler. Etraftan ben de sürekli AA bu çocuk ne kadar zayıf minyon küçük gibi saçma sapan yorumlar alsam da umursamıyorum artık. Bebeğim gayet mutlu ve keyifli gerisi önemli değil