35 günlüktü bebeğim bir gün boyunca hiç uyutamadım oturduk hüngür hüngür ağladım gazı vardı o yüzden uyuyamıyordu bende çıkaramıyordum bağırsakları da henüz gelişmemiş ıkınıp ıkınıp duruyordu sabahlara kadar çok şükür 3 aydan sonra bıçak gibi kesiliyor hemen uyuyorlar biraz daha sabredin geçeçek inşallah