Alyaamom Arkadaşlar selam, Artık ihtiyacım kalmadığı için buharlı pişiriciyi satıyorum ilgilenen olursa.Biberonu da kızım hiç kullanmadı yedek hiç kullanılmamış uç ile göndereceğim. Pişirici 1000 tl Biberon 70 tl https://resimyukle.io/g/f0WjHhgHpi