Herkese Hayırlı bayramlar
Kizlar slm benim bebeğim bugün tam 6aylik oldu
Ben doğum yaptığimda bebeğim dört gün kuvezde kaldı ve doktor azda enfeksiyon çıktı dedi ama çabuk atlattı geçti benim hamileyken enfeksiyonun vardı bu bebeğe geçti sidmi ise kizlar bebeğim her ay idar yolu enfeksiyonu geciyor doktor antibiyotik veriyor geçiyor arada biraz zamna geçiyor tekrar şimdi yine idrarı kouyir huzursuz emiyor kilo alimi yavaşladı ne yapicam bilmiyorum doktor bizi nefroloji bölümüne yonlendir di 10 Mayıs’ta randevumuz var acaba bu enfeksiyon böbrekleri de hasar bıraktımi çok korkuyorum 😭😭😭