Makasal Mamasını yavaş akışlı biberonla verip bitirdikten sonra 15 dakika kadar dik tutmayı denediniz mi? En çok işe yarayan yöntem bu oldu bizde. Aşırı kusması yoktu ama ilk olmaya başladığında hep bu şekilde besledik ve ciddi bir reflü ile hiç karşılaşmadık.
Salya olayı reflü ile ilgili değil bu arada 3. ayda bütün bebeklerde salya artışı oluyor tükürük bezleri daha fazla çalışmaya başlıyor.