Semihinannesi Bebegimveannesi bizimki 7aylık şuanda anca anca günde 5dakika falan yastikla destekleyip oturtuyorum kendisi oturamiyor sizin bebis daha kucük oturtmayın omurilik egriliği olur sakincali yurutece bile koymuyorum suanda
Hshsjshs Bebegimveannesi biz bes ayligiz 4 bucuk aylikken kisa kisa kucagimda oturtuyorum daha destekli oturtmadim 6aydan öncede oturtmak istemiyorum
Tweetyy Bebegimveannesi 3 aylıkken kendi oturmaya çalışıyordu doktorum kucağında oturma pozisyonunda tutabilirsin cok sever demisti. Osman gonulal videosu var bu konuda 3 4 aylıkken destekli oturtabilirsiniz diyor o da. Bence bebegin durumuna göre değişir bu
Tweetyy Bebegimveannesi tutabilirsin bence bebegin belli ediyorsa canim anlarsın zaten hareketlerinden
Zlm Bebegimveannesi yine doktorunuza danışın tabi ama istiyosa az az tam dik olmayacak şekilde kucağınıza oturtabilirsiniz mutlu olur
BuseBlt Bebegimveannesi 4 aylık başladık, kendisi kalkmaya çalışıyordu zaten, doktor kontrolünde sorduk oturtabilirsiniz dedi, birkaç dk desteli oturtuyoruz
Laren Bebegimveannesi 4 aylikken falan kucağımda oturur şekilde tutuyordum 5. Ayda destekli oturtmaya başladım. Doktor her bebek farklıdır oturmaya çalışıyorsa destekli oturtun demişti
senamiray Bebegimveannesi o aylarda azar azar kucakta tutuyordum oturur gibi tam 5 aylıkken destekli oturttum 6 ayda desteksiz oturdu
balyanak58 Bebegimveannesi eskiler “kız bebekleri beş buçuk aylikken erkek bebekleri 6 aylikken oturtmaya baslanir” derlerdi. Şimdi ise dört aylilktan vs bahsediliyor. Bebegim altı aylik olmak üzere kendisi kalkmaya oturmaya calisiyor ama henüz oturtmaya baslamadim.