Kızlar uzun zamandır yoktum bebegim 5 aylık oldu diş mi ne çıkaracak çok kötü dişleri kaşınıyor çok huysuz aşırı aglıyor almadıgımız diş jeli kalmadı hiç birşey fayda etmiyor bayram nedeniyle bulundugumuz sehirde cocuk doktoru yoktu dün gece o kadar agladı ki çocugumun nefesi gitti ugundu bi 15 20 saniye gelemedi kendine zar zor vurarak getirdim kendine bide bana sorun nasıl getirdim çok icim acıyor deli olacağım bebegim gözlermin önünde ölüyordu nerdeyse yine olacak diye ödüm kopuyor. Daha önceleride küçük küçük böyle oldugu olmuştu ama bu defa çok sürdü ve çok korktum. Şimdi soruyorum illaki ugunan bebekli anneler vardır kansızlıkla alakalı mı bu durum bi tedavisi çözüm yolu var mı. Siz bu durumla nasıl baş ettiniz. Gerçekten çok çaresizim aglamaktan gözlerim şişti Allah rızası için bilen birileri bana yazsın bu nasıl geçer tedavisi nasıl olur ugunma esnasında neler yapılmalı 😔