Merhaba yavrum bi kaç gündür genzinde hırıltı var. Serum fizyolojik ile burun deliklerini açıyorum sümğk gelmeyene kadar çekiyorum. Ateş yok 36.8 civarı ama hırıltı geçmedi başka bir yöntem var mı. Yarın doktora randebu aldım ama burnu tıkalı gibi hala