Arslann ezme canım artık pütürlü yemesi lazım ben sadece 1 ay ezerek verdim o da çatalla eziyordum şuan eline veriyorum herşeyi korkma yanında olduğun sürece hiç bir şey olmaz alışmaya başlaması lazım ? Bu arada bebeğinin iştahı nasıl ? Benimki de 9 aylık ama iştahı çok kötü diş çıkardı 2. Si yolda