Deletedmom_58 https://resimyukle.io/r/nhZccKKrTH Bunu ben evde kendim yapmak istiyorum katkısız ve sağlıklı olacağını düşünüyorum kaç aylıkken yedirebilirim kızlar
Deletedmom_71 Deletedmom_58 içine koyscagin meyveleri 3 gün kuralı ile deneyip yapabilirsin canım. Mesela elma muz şeftali armut denedin sorun yok ise yapabilirsin
Deletedmom_71 Deletedmom_58 birde ben Danone yapıyorum oğlum cok seviyor. 2 kasık yoğurt 1 tatlı kaşığı labne Meyve Bunlari karistir bildiğin Danone tadi oluyor
Deletedmom_58 Deletedmom_71 aaa çok iyi hazır almaktansa bu şekilde yemesi daha sağlıklı çok teşekkür ederim labnesinj siz kendiniz mi yapıyorsunuz marketten mi alıyorsunuz
Deletedmom_71 Deletedmom_58 evet çok saglikli ve oturup ben bile yiyorum o derece güzel oluyor 😁🤭 kendim yapmıyorum maalesef pınar labne alıyorum şok tan onu yediriyorum. 2 kutu yedik çok şükür sorun yapmadı. Tavsiye ederim