Annem ablama 9 aylıkken öğretmiş lazımlığıyla peşinde dolanıyordum hemen de öğrendi diyor. Bana da tam bir yaşımda başlamış. Ben de kızıma 18 ayda başladım 24 aydan itibaren tamamen öğrendi. Çiş kaçırma filan kalmadı. Dışarıda da beslenmiyor. Sadece küçük bir bebeğim daha var o yüzden gece bezlenmesini bıraktırmadım. Çünkü bana çok zor olacaktı. Bakalım onu da bıraktırırım zamanla. Zaten gayet öğrendi şu an tuvaleti. Şu an 26 aylık kendisi gidip tuvaletine çişini yapıyor ıslak mendille temizleniyor ve kendisi çıkabiliyor.