Sweetmom05 Kızım 2 aylık oldu ve sürekli hırıltılı bir nefes alma,hızlı nefes alma,genzindeki mukustan ötürü yutkunama ma problemi yaşıyorum. Hanımlar bebeğimin balgamını nasıl söktürebilirim ? Onu böyle gördükçe çok üzülüyorum
simsimum Sweetmom05 bizde de hala aynı sıkıntı var hava veriyorum doktorumuz kucuk olduğu için ilaç başlayamam dedi ama yine de götürün mutlaka
Keremsmomm Sweetmom05 önce doktora götürün enfeksiyon yoksa eğer serum fizyolojik (burnunu temizledim şırınga ile ) ve nebilizatör buhar makinesi(ağzına burnuna buhar verdik ) ile balgamı attırabilirsiniz ben öyle yapmıştım
Ness23 Doktoruna goturun bence en azından uygun ılacı verır.Ben kendı cozumumle ıkı aylık bebegıme bırsey vermeye korkardım açıkçası