Kızlar geçen hafta ailece sağlık sorunları yaşadık. Yeni toparlandık diyebilirim. Temizlik vs hiçbir şey yapamadım uzunca bir süre. Birkaç gündür de işin içinden cikamiyorum. Yapacak o kadar çok şey var ki…
İlk nerden başlıyorsunuz temizliğe? Mutfagi toparlamaya çalışıyordum sürekli. Dün bütün gün evde değildik. Temiz bulaşıklar makinede kaldı, kirliler tezgah ustunde. Süpürüp silinmesi lazım. Çocuk odası deseniz katlanacak çamaşırlar bir yerde, yerlestirilecekler bir yerde, kızımın küçülenleri bir yerde… Koyacak bir hurc bile bulamadım dolandim dün bütün gün. Her yer her yerde derler ya o hesap. Çıkamıyorum işin içinden 🙄