selmasln ben 6 aylıktan itibaren omlet falan yapıp onne veriyodum tadimlardan sonraki ay puturluye başlamıştım 8 aylık olmuş artık verin bir iki kusar sonra alışır öğürmesi bogulmamak içindir korkmayın verin siz yoksa ilerde çok zorluk çekersiniz
Kahvaltıda ben omlet pankek falan yapıyodum veriyodum o aylarda birde öğlen bir öğün sebze ve et arada meyve falan veriyodum