Selinisi Arkadaslar sezeryanla doğum yaptim doktorlariniz size iz kalmamasi icin krem verdi mi verdiyse ne kullandiniz ne zaman kullanmaya basladiniz?
Aydiles Selinisi contractubex diye bir krem verdi bana, bir tüp bitene kadar kullan dedi, kullandım ama yinede kırmızı duruyor çizgim, kabarıklığı gitti ama
deletedmom173 Selinisi canım aman kalırsa kalsın 100 liralık krem kimse görmüyor eşimle de konuştum sorun olur mu? Diye rahatsız olursan alayım dedim sağılsun anlayışla karşıladı sen benim yavrumu doğurdun sende iyisin neyini sorun edeyim Dedi geçiyor zAten yavaş yavaş alıştım yavrumdan hatıra çok dert etme bence eşinde sıkıntı çıkarmıuorsa
Dilber Selinisi Selinisi ne surersen sur bicak degdi sonucta oraya tamamen kapatamazsin onu benimki bayagi uzun cizgi dusun 7 ay oldu hala basinc oldumu aciyo. Kiz bazen vuruyo oraya yada yatyo ustume brden canim yaniyo. Oyle yani bosuna kreme pra flan verme derim ben. Gene de sen bilirsin
tutu11 Selinisi bana birsey vermediler ama gecen sene ameliyat olmustum. Onun izi icin xeragel vermişti. Duzenli kullanimda ise yaradığını soylemisti aldigim medikal. Fakat ben duzenli kullanmadim 😀
Gzdetopcuoglu Aydiles banada doktorum onu verdi jel gibi kullandım bende ama iz hala var kırmızı sekılde duruyo bi faydası olmadı fıyatıda 100 liraydı yanı ben etkısını görmedim
Anilinannesi Aydiles O ilaç sizde bi yan etki yaptı mi ya yapıştırma olmus benim sezeryan yerim o ilaci kullaniyirum 3 gundur dikiş yerinin uçları açılmış gibi sızlıyor
Aydiles Gzdetopcuoglu bende görmedim ama sadece ilk zamanlar dikişlerim yanıyor gibiydi sürünce rahatlatıyordu
Pinarrr Bana hicbisey vermedi doktor yarisi gecmis zaten dikisler kaynamaya baslayinca kendilginden geciyor zaten kizlar ekstra bisey surmeye gerek yok bence .
Selinisi Banaa da verdiler simplex miyd8 neydi o tarz bisey 60 tl almadim ama alsammi diye dusunuyorum. Danismak istedim. Kabariklik var izimde bugun 20.gunumuz.birde di ki ssler kendisimi dusuyor.
deletedmom173 Selinisi canım kabarıklık geçiyor dikiş bir ucu mu var doktor bir hafta sonrA çağırmıştı çekip almıştı o dikişi sizi çağırmadı mı sizin dikiş farklı mı?
Selinisi deletedmom173 sag tarafta ucundq kabariklik var cagirdi doktor gittim ben gittigimde bant vardi onu soktur sadece.
Zeynopd Selinisi bana da verdi ama almadım. 5 yıl önce sezeryan olmuştum oğlumda. Onun çizgisi bile belli belirsiz. Bu da zamanla geçicel