Merhaba anneler,
bebeğim 48 günlük . Anne sütüyle besleniyor. Günde bir kez dolu kaka yapardı. Beş gündür yapmıyor. Gaz ve çişte sorun yok. Normal olduğunu söylüyorlar ama yine d endişeleniyorum. Bana öneriniz var mı, daha ne kadar beklemeliyim? Teşekkürler